.

پاسخگویی به شکایت
پل های ارتباطی مشتریان با بانک در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ٠٢١٢٧٨٧١٢٢٩، ٠٢١٢٧٨٧٣٣٣٨ ، ٠٢١٢٧٨٧١١٤٢ ، ٠٢١٢٧٨٧٤١٧٠ یا ٠٢١٢٧٨٧١٣٥٧اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به نظرات مشتریان تماس بگیرید.
مشتری گرامی:

با سلام و احترام و عرض خوش آمدگویی
به استحضار میرساند این سامانه به منظور پاسخگویی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای جنابعالی و در راستای تحقق اصل مشتری مداری ایجاد گردیده است. بر این اساس شما قادر خواهید بود نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را در آن درج و با اخذ شماره پیگیری، پاسخ شکایات مطروحه را ظرف مدت ٣٠ روز از طریق همین سامانه دریافت نمایید.
این بانک پاسخگویی را از جمله وظایف خود قلمداد نموده و مشتریان محترم می‌توانند پاسخ شکایات خود را در مدت زمان تعیین شده از سامانه دریافت نمایند منوط به اینکه به هنگام ثبت شکایات خود به نکات ذیل توجه کافی مبذول فرمایند :
- تکمیل همه فیلدهای مندرج بویژه فیلدهای ستاره دار در سامانه ضروری است به نوعی که هویت کامل مشتری، نشانی، کدملی و کدپستی و شماره تلفن و... آن به درستی ثبت گردد.
- درج اطلاعات ناقص، نادرست، شکایات تکراری و یا بکارگیری الفاظ منافی عرف، مانع رسیدگی به موارد مطروحه ،گردیده عدم امکان پاسخگویی به آن را موجب خواهد بود.
- شکایت های ارسالی به سایر نهادهای نظارتی از طریق سامانه‌های مربوط پاسخ داده خواهد شد.
- جهت ثبت شکایات از واحدهای مختلف بانک، نیاز به تکمیل و ثبت فرمها بصورت جداگانه می‌باشد.
- درج کننده شکایت، پاسخگوی هرگونه تبعات و مسئولیتهای قانونی است.
- ثبت و درج شکایات به جهت کمبود فضا در سایت اینترنت حتی الامکان در کمترین میزان کلمات صورت پذیرد.
 

.تهـران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع چمران، شماره 2917

.22029811-19

.1965643511

.info[@]bim.ir

.19615-314

.

تمام حقوق براي بانك صنعت معدن محفوظ مي باشد.